BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

١٧‏/٠٦‏/٢٠١٠

تاج من زى الهوا

هو تاج صغنن شفه بالصدفة وانا فى مدونتها ولاقتها عاوزانى اجاوبه هم سؤالين السؤال الاول
رتب الاتى حسب اهميتها بالنسبه لك
الصداقه _ الحب _ العائله_ المستقبل _ المال
الاجابة: 1_الحب 2_العائلة 3_المال 4_الصداقة 5_المستقبل
السؤال التانى
:
اجب عما يلى
:
1_ عرف الحب فى جمله صغيره ( حب الحبيب و الحبيبه) ,
وهل يمكن ان نعيش بدون حب (الحبيبه او الحبيب برده ) ؟؟؟
2_ ما الرساله التى تريد ان تبعثها لحبيبك او حبيبتك ( زوج /ة المستقبل ) إن وجد أو لسه ماوجدش ؟ الاجابة: 1_الحب هو الامان ..اه ممكن الانسان يعيش من غير حب مش هيموت يعنى 2_الرسالة: معلش يا موحة مش هكتبها:)

4 comments:

أنا - الريس يقول...

تاج غريب فعلا ..
انا عن نفسي
ارتب
1- العائلة
2- الصديق
3- المستقبل
4- المال
5- الحب.

تسلموا للصراحة

زى الهوا يقول...

عســــــــــــــــــل والله وباموت فيكى :)


بس كنت نفسى اعرف الرساله (وش مستفذ )


الترتيب حلو اوى , والصور عسوله

The Rock يقول...

معرفش ينفع أجاوب ولا لأ

بس هجاوب برضه

1- الحبيبة
2- الحبيبة
3- الحبيبة
4- الحبيبة
5- الحبيبة

ومافيش غيرها أي حاجة

زى الهوا يقول...

هههههههههههههه

زا روك

اجابتك احلى من اجابتها بجد

:)

( وش بيستفذك ياايمى )