BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

٠٧‏/١٠‏/٢٠٠٨

انا جييييت

السلام عليكم ورحمة الله
اولا كل سنة وانتم كلكم طيبين وبخير
ويارب تكونوا قضيتوا أحلى رمضان فى حياتكم وجمعتم حسنات كتير
ويارب تكونوا افتكرتونا بالدعاء فى رمضان
وربنا يتقبل صيامنا جميعا ان شاء الله
ثانيا كل سنة وانتم طيبيبن عشان خلاص رمضان خلص والعيد كمان خلص
ياترى عملتم ايه فى العيد؟؟
اكيد مش محتاجة اجابة ..اكيد اكلتم كحك وبسكوت وبيتى فور وغريبة
يارب تكونوا فرحتوا وزقطتتم كدا فى العيد ولعبتم وهزرتم وضحكتم وزرتوا قرايبكوا وحبايبكوا وخدتوا العيدية طبببببببببعا
انا احشنى البلوج اوى اوى اوى
بس حصلت حاجات ورا بعض كدا خلتنى بقالى شهر ونص او شهرين ابعد كل الفترة دى
نبدأ من الاول خالص
اولا منذ ما يقرب من شهرين وانا واقفة فى المطبخ ببدع كالعادة كنت بفتح علبة تونة قمت فتحت ايدى واتعورت تعويرة محترمة خدت فيها خمس غرز محترمين بس انا ولا همنى ( وفضلت اعييييييييييييط ) هم كانوا فاكرينى بعيط عشان التعويرة بس انا كنت بعيط عشان الشوز كانت ضيقة عليا :) بس بردوا ولا همنى ميقعش الا الشاطر
ثانيا كان عندنا حملة توضيب للشقة وتجديدات استمرت لاخر ايام رمضان والحمد لله خلصت على خير
ثالثا كانت بنت خالتو بتجهز لفرحها اللى هو تم اول امبارح الحمد لله وطبعا كنا مشغولين معها بس بصراتحة كان فرح تحفة على عكس توقعاتى..اصله كان فرح اسلامى وانا قلت بقى اكيد هيبقى كئيب ومفيش اغانى ولا حاجة وهنقعد ساكتين اتاريه كان فرح مفرفش وكان فى اغانى ورقص بناتيت بس طبعا والفستان بتاع العروسة كان تححححححححححححححفة بجد كان جنان ..ربنا يبارك لها يارب وعقبالى وعقبال كل اللى عايزين يتجوزوا يارب..
رابعا الكمبيوتر كان باظ وساعتها فقدت الامل انه يتصلح بس الحمد لله اهو اتصلح
ورجعت للبلوج تانى وشفت النت من جديد :)

5 comments:

AHMED SAMIR يقول...

العود احمد..........حمدا لله على السلامة
وحمدا لله على سلامة الكومبيوتر
منتظرين تعليقاتك المتميزة
تحياتي واحتراماتي

princess يقول...

عودا احمد وخالد وكله ههههههه
وحشانى جدا وحمد على السلامة
وكل سنة وانتى طيبة
ومبروك لبنت خالتك وعقبالك يا جميل
تحياتى

Semsema28 يقول...

طنت هاظلمك يا كوكو عشان اختفيتى فجاه كده

الف سلامة ع ايدك يا حبي

ومبروك للعروسه عقبالك ياقمر

وبطلي لعب واوعى تبوظى الكمبيوتر تانى

وحشانى جدااااا

safa7_karmooz يقول...

ياااااااااااااااااه

حمد الله على سلامتك اولا

وحمد الله بسا انك جيتى

وحمد الله على سلامة الكمبيوتر ده ثالثا...

انا ابتديت ايأس ان حد منكم يرجع تانى..

عقبال الطرف الاخر كده ^_^

وكل عام وانتم بخير

barbie girl يقول...

أستاذ سمير: شكرا ليك على الترحيب وعلى زيارتك لمدونتنا المتواضعة

.............

برنسيسة: انتى واحشانى بجد اوووووى اوووووى الله يبارك فيكى وعقبالك يارب يا قمر

...............

سمسمة:
كنتى هتظلمينى ليه بس كدا؟؟
على كدا كويس انى وضحت الظروف اللى حصلت عشان متزعليش بس انا طلعت احسن منك وكنت بطمن عليكى من بعيد لبعيد وكنت عارفة انك كويسة
..
الله يسلمك يا جميل وعقبال فرحك يارب


......................

مشمش: اهلا ومرحبا بيك فى البلوج يا مشمش انا بس اللى كنت مختفية بس روك كان بينزل موضوعات وعامل شغل جامد أهو ..كل سنة وانت طيب